EGRESADOS 2004
Prom 2004 – Jhon Jairo Viafara Gonzales
Afiliación: Universidad Pedagógica Y Tecnológica De Colombia
Grupo de Investigación: RETELE
Tesis: STUDENT TEACHERS DEVELOPMENT PEDAGOGICAL KNOWLEDGE THROUGH REFLECTION
Director Tesis: Melba Libia Cardenas
Prom 2004 – Claudia Marcela Chapetón Castro
CvLac
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: Grupo de Investigación en Hipermedia, Evaluación y Aprendizaje del Inglés
Tesis: FOSTERING RESILIENCY: A WAY O SHARE LITERATE VOICES BEYOND THE CLASSROOM BOUNDS
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo
Prom 2004 – Sandra Patricia Lastra Ramirez
Afiliación: Universidad del Tolima
Grupo de Investigación: Didáctica de las Lenguas
Tesis: AN UNDERTANDING OF THE CONCEPT AND CONDITIONS OF BILINGUALISM A CASE STUDY IN AN EFL SETTING
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
Prom 2004 – Sandra Patricia Torres Diaz
Afiliación: Universidad Libre De Colombia
Grupo de Investigación: Didáktikos. Grupo de investigación en Lingüística Aplicada a la enseñanza del Inglés
Tesis: SELF - ASSESSMENT AS A WAY TO PROMOTE CRITICAL THINKING IN SIXTH GRADERS
Director Tesis: Melba Libia Cardenas
Prom 2004 – Mireya Esther Castañeda Usaquén
Afiliación: Universidad Nacional De Colombia
Grupo de Investigación: PROFILE (Profesores de Inglés como Lengua Extranjera)
Tesis: EXPLORING STUDENTS INTERCULTURAL AWARENESS THROUGH INTERACTION WITH CULTURE - BASED MATERIALS
Director Tesis: Esperanza Vera
Prom 2004 – Bertha Ramos Holguin
Afiliación: Universidad Pedagógica Y Tecnológica De Colombia
Grupo de Investigación: TONGUE: Teaching on New Grounds Unexplored English possibilities
Tesis: POWER RELATIONS IN THE EFL CLASSROOM THROUGH ORAL INTERACTION
Director Tesis: Alvaro Quintero Polo
Prom 2004 – Ivan Enrique Aguirre Sanchez
Afiliación: Universidad El Bosque
Grupo de Investigación: Educación e Investigación UNBOSQUE
Tesis: EXPLORING THE CRITICAL THINKING SKILLS OF ANALYSIS AND EVOLUTION 9TH GRADERS TROUGH THE USE OF THE SOCRATIC METHOD AND AUTHENTIC MATERIALS
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
Prom 2004 – Judith Ariza Ariza
Afiliación: Universidad Pedagógica Y Tecnológica De Colombia
Grupo de Investigación: RETELE
Tesis: EFL UNDERGRADUATE STUDENTS UNDERSTADINGS OF AUTONOMY AND THEIR REFLECTION IN THEIR LEARNING PROCESS: PUZZLING OUT A PATH TO LEARNING BEYOND THE EFL CLASSROOM
Director Tesis: Melba Libia Cardenas
Prom 2004 – Antonio José Murillo Murgueítio
CvLac (No disponible)
Afiliación: profesor de ESL en Virgina, USA
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: AFROCOLOMBIAN STUDENTS, LANGUAGE AND THE CONSTRUCTION OF IDENTITY: A CASE STUDY
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo
Prom 2004 – Marcela Alfonso Caro
CvLac (No disponible)
Afiliación: Ediciones SM S.A.
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: COLLABORATIVE WORK, A CHANCE FOR ENGLISH AND SCIENCE TEACHER TO SHARE THEIR UNDERSTANDING OF THEIR TEACHING PRACTICES
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
Prom 2004 – Carlos Alberto Camargo Franco
CvLac (No disponible)
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: EFL TEACHERS LEARNING TO TEACH: VOICES FROM THEIR EXPERENCES
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo
Prom 2004 – Wilder Nieto
CvLac (No disponible)
Afiliación: Universidad Libre de Colombia
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: PLANNING SCRIPTS FOR A CLOSED CIRCUIT TV. MAGAZINE IN ENGLISH: CONSTRUCTING MEANING IN SMALL COLLABORATIVE WRITING GROUPS.
Director Tesis: Alvaro Quintero Polo
Prom 2004 – Jairo Agustin Lopez Forero
CvLac (No disponible)
Afiliación: Universidad Piloto de Colombia
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: WORKING WITH THE DISCOVERIES MULTIMEDIA LEARING SOFWARE TO PROMOTE INTERACCION IN EFL
Director Tesis: Claudia Torres Jaramillo
Prom 2004 – Nidia Ines Niño Acosta
CvLac (No disponible)
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: THE ROLE OF CRITICAL THINKING IN THE DEVELOPMENT OF THEMATIC UNITS IN AN EFL CONTEXT
Director Tesis: Clelia Pineda Baez
Prom 2004 – Adriana Galvis Guzman
CvLac (No disponible)
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: A COLLABORATIVE WRITING WORKSHOP; DEVELOPING CHILDREN'S WRITING IN AN EFL CONTEXT
Director Tesis: Claudia Torres Jaramillo
Prom 2004 – Mauricio Ochoa Alba
CvLac (No disponible)
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: MEANING NEGOTATION IN EFL PROJECT WORK: HOW STUDENTS EXPREX THEMSELVES AND INTERACT WITH OTHERS
Director Tesis: Alvaro Quintero Polo
Prom 2004 – Elkin Gustavo Moreno Zarate
CvLac (No disponible)
Afiliación: Institución Educativa Marco Fidel Suárez
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: THE INQUIRY BASED CURRICULUM: A CROSS. CURRICULAR ALTERNATIVE FOR A PUBLIC HIGH SCHOOL
Director Tesis: Dra. Amparo Clavijo
Prom 2004 – Mauricio Ussa Alvarez
CvLac (No disponible)
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: ROLE PLAYING SIMULATION IN ENGLISH LEARING
Director Tesis: Miguel Garcia
Prom 2004 – Catalina Molina Ramirez
CvLac (No disponible)
Afiliación: (No disponible)
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: HYPERTEXTS FOR TEACHING EFL DESIGNED BY PRE-SCHOOL PRE-SERVICE TEACHERS
Director Tesis: Claudia Torres Jaramillo
Prom 2004 – Victor Raul Rodriguez Algarra
CvLac (No disponible)
Afiliación: Universidad de la Amazonia
Grupo de Investigación: (No disponible)
Tesis: ACADEMIC WRITING FOR PROSPECTIVE ENGLISH TEACHERS AT UNIVERSIDAD DE LA AMAZONIA
Director Tesis: Clelia Pineda