EGRESADOS 1999

Prom 1999 – Imelda Zorro Rojas

CvLac

Afiliación: Universidad Libre De Colombia

Grupo de Investigación: Didáktikos. Grupo de investigación en Lingüística Aplicada a la enseñanza del inglés

Tesis: PRINCIPLES AND TECHNIQUES FOR TESTING IN TEFL   

Director Tesis: Antonio Caicedo

Prom 1999 – Ilba Yaneth Rodriguez Tamayo

CvLac

Afiliación: Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia - UPTC

Grupo de Investigación: AMBIENTES VIRTUALES EDUCATIVOS

Tesis: TEACHING SYNTAX THROUGH PICTOGRAPHS IN PREESCHOOL

Director Tesis: Geronimo Gil Otalora

Prom 1999 – Ivan Ricardo Miranda

Cvlac

Afiliación: Universidad Pegagogica Y Tecnologica De Colombia - UPTC

Grupo De Investigación: ENLETAWA

Tesis: STIMULATING ORAL ENGLISH PRODUCTION AT UNIVERSITY LEVEL THROUGH VIDEO

Director Tesis:  Geronimo Gil Otalora

Prom 1999 – Luz Maribel Ramirez Galindo

CvLac

Afiliación: Universidad Distrital "Francisco José De Caldas"

Grupo de Investigación: Lectoescrinautas

Tesis: READING STRATEGIES FOCUSED ON COMPREHENSION FOR DEVELOPING CRITICAL THINKING: A PROFESSIONAL DEVELOPMENT COURSE                        

Director Tesis: Mary De Sanabria   

Prom 1999 – Claudia Torres Jaramillo

CvLac

Afiliación: Universidad Distrital "Francisco José De Caldas"

Grupo de Investigación: Lectoescrinautas

Tesis: READING STRATEGIES FOCUSED ON COMPREHENSION FOR DEVELOPING CRITICAL THINKING: A PROFESSIONAL DEVELOPMENT COURSE                        

Director Tesis: Mary De Sanabria   

Prom 1999 – Monica Alisandra Rodriguez Bonces

CvLac

Afiliación: Pearson Education Colombia

Grupo de Investigación: INNOBED - Innnovation on Bilingual Education

Tesis: PROMOTING STUDENS AUTONOMY IN THE CLASSROOM         

Director Tesis: Clara Ines Rubiano 

Prom 1999 – Emma Campo Collante

CvLac

Afiliación: Pearson Education Colombia

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: HOW TEACHER-TALK INFLUENCES STUDENTS LEARNING PROCESS           

Director Tesis: Clara Ines Rubiano

Prom 1999 – Carmen Josefa Enciso Gomez

CvLac

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: PROMOTING STUDENS AUTONOMY IN THE CLASSROOM         

Director Tesis: Clara Ines Rubiano 

Prom 1999 – Aura Isabel Cruz Huertas

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: IN- SERVICE TRAINING COURSE: A REMEDIAL ENGLISH COURSE FOR PRIMARY SCHOOL TEACHERS

Director Tesis:  Fernando Silva

Prom 1999 – Huldy Orjuela

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: THE WRITING PROCESS THROUGH READING                    

Director Tesis: Euclides Valencia

Prom 1999 – Maria Teresa Castro

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: THE WRITING PROCESS THROUGH READING                    

Director Tesis: Euclides Valencia

Prom 1999 – Lida M Gonzalez C

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: STIMULATING ORAL ENGLISH PRODUCTION AT UNIVERSITY LEVEL THROUGH VIDEO                        

Director Tesis: Geronimo Gil Otalora         

Prom 1999 – Jose Agustin Avila Macias

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: IN- SERVICE TRAINING COURSE: A REMEDIAL ENGLISH COURSE FOR PRIMARY SCHOOL TEACHERS

Director Tesis: Fernando Silva

Prom 1999 – Julieta A. Zuluaga Gomez

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: HOW TEACHER-TALK INFLUENCES STUDENTS LEARNING PROCESS

Director Tesis: Clara Ines Rubiano 

Prom 1999 – Bertha Marina Velasquez De Gil

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: ENJOY LEARNING ENGLISH THROUGH THE SCHOOL CURRICULUM           

Director Tesis: Yolanda Arcos De Olarte   

Prom 1999 – Martha Cecilia Candia Hurtado

CvLac 

Afiliación: Universidad Distrital Francisco Jose de Caldas

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: AN ANLISYS OF THE STRATEGIES TEACHER USES TO TREAT ORAL ERRROR IN LEARNERS           

Director Tesis: Clara Ines Rubiano 

Prom 1999 – Nadia isabel Moreno Araque

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: AN ANALISYS OF THE STRATEGIES TEACHER USES TO TREAT ORAL ERRROR IN LEARNERS           

Director Tesis: Clara Ines Rubiano

Prom 1999 – Martha Ibett Munoz

CvLac  (No disponible)

Afiliación: (No disponible)

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: PEDAGOGICAL FACTORS THAT CONTRIBUTE TO THE SUCCESSFUL TEACHING AND LEARNING OF A FOREING LANGUAGE AMONG KINDERGARTEN LEARNERS                 

Director Tesis: (No disponible)

Prom 1999 – Moises Mendoza Castelblanco

CvLac  (No disponible)

Afiliación: Universidad del Magdalena

Grupo de Investigación: (No disponible)

Tesis: EXPLORING THE FOREING LANGUAGE CLASSROOM THROUGH ETHNOGRAPIC INSTRUMENTS

Director Tesis: Dr Rigoberto Castillo